bloggpaus?

förlåt, vet att jag nt har bloggat men som ni aknske vet så har dt varit ganska varmt och så , så jag har juh såklart passat på att sola :P. mina ben är ialf lite bruna :P.aja men nu hela den hära fukcing vecka har dt bara regnat först kan man gå i shorts sen nu måste man ha lång byxer -.-. aja hatar ialf regn blir så deppig och vill verkligen nt gå ut usch!.sen har jag nt gjort så mkt gåt i min fittskola seriöst usch vem fan kom på att dt skulle finnas skola kan ju ialf ta sig i röven. thaha i hate my school but i most !. men tror jag ska lägga ner hela bloggen i sommar för då ska jag träffa syster och massa som bor ganska långt bort så vi ska någ vara där mkt i sommaren , sen så ska jag säkert till thailand :). thihi ska verkligen försöka bli brun då. vet nt vad jag har mer för planer i sommar , vad ska ni göra i sommar? nej nu ska jag ta en varm dusch elr dra till stan pjuuuuss /jennifer

Kommentarer
Postat av: e

tack så jättemkt :) haft en bra dag? : 3 <333

2009-06-08 @ 16:49:31
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0