Hatar regn.

åh är så fucking irri seriöst .nej usch för dt första dt regnar och mitt hår blir så lockigt och man kan nt gå ut man sitter bara hemma -.- dt är juh fan nt sommar .. ska dt regna hela sommaren vet jag nt vad jag göra .. och jag är grymt ledsen för jag har förstört mitt hår färgat dt massa färger .. och nu har jag typ svart -.- saknar mitt blonda hår men kmr aldrig få dt tbx :( . aja måste av färga sen massa så dt får ialf bli ljus brunt hoppas jag. men om exakt en vecka åker jag till thailand stannar där i 3 veckor ska sola som fan så¨ska bli brun som en pepparkaka :P heheh sen bada och myyysa av värmen .. men kmr sakna dom bästa men mest min tvlling ronja !. aja kmr ialf vara inne på datan ibland .. idag vaknade jag vid 10:00 gick nt upp förän kl var 11 . men sen gick ja upp för att äta frukost sen när jag skulle sätta mig vid data fucka den sig seriöst usch den är monga men nu håller min älskade pappa och min bror på md den så den ska funka hoppas jag annars kanske jag får en ny :P. så just ny lånar jag mammas :P . men som sagt har bara kollar på film för vill nt gå ut i dt spö regnet -.- . sen ikväll ska jag ringa nåra elr dra nånstans pallar nt vara hemma ikväll .. nej nu ska jag ta en varm dusch // biiig löööve jennifer

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

åh, vad fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-25 @ 09:38:31
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Anonym

härlig blogg du har :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en fortsatt bra dag!

2009-07-07 @ 16:46:39
Postat av: sofia

lägg in lite bilder! :)

2009-08-06 @ 13:49:41
URL: http://superheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0