TVILLING SYSTER, BETYDER ALLT !

Hej på ett tag. men idag har jag varit md min älskade tvilling först träffades vi i
jakan och snacka om allt möjligt sen så drog vi såklart till stan gick runt i regnet , usch hatar dt fittvädret.
mitt hår blir så lockigt-.- aja sen så drog vi på bio för vad finns och göra när dt spö regnar vi kollade på 17 agin . den var verkligen ass bra tkr jag ialf seriöst ni måste se den ;). men omg jag och ronja garvade i hjäl oss fan några började gråta och massa skit :P. men sen när vi skulle hem efter bion så skulle vi ta tåget hem så råkade vi ta fel tåg vet nt hur men fel tåg tog vi alf thaha så vim åkte mot MÄRST . seriöst fuck märsta!. åh så vi fick vänta där skit länge och tåget kom nt och dt var försenat .. men till slut kom vi hem thahah .. men saknar redan min älskling ;). men vi måste verkligen göra om dt honey!. men så alla vet kmr nt blogga mer kanske stänger ner den under sommaren .. för ska vara md min tvilling typ hela tiden och sen dra till thailand i typ 3 veckor . men skriver säkert när jag har tid ha dt ialf så bra /biiiig looooove jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0