14/5

Helloj idag så var dt nt skola så skönt tkr jag fast jag fick ändå
gå upp samma tid men åkte till pappas jobb och jobba där
och massa kunder fick jag snacka md och dt var rätt åhkej och fick presentera mig
haha eftersom pappa är chef så ja bah : hej dt är jag som är Pelles dotter haha .. asså min pappa heter pelle..
ah så dt var ganska kul bära grejer fick jag göra som fan sen drog vi till donken såklart :)
hiih efter dt drog vi till doktorn seriöst skäms vf jag var där så tänker nt säga :$. sen så kollade jag lite på kläder sen skulle vi till optiken för jag ska typ skaffa månads lincer hehe skäms lite faktiskt -.- :$..
men men. ajuste i går så fick jag en ny telefon elr ah kanske nt ny men funkr så är gaska glad :)
men ikväll vet nt vad som händer läxor kanske ut md vänner :)
nu ska jag duscha känner mig ofräsch hahah /
K Ä R L E K   F R Å N J E N N I F E R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0