19/05

hej underbaraste läsare !
är på ganska bra humör idag hihi idag asså på morgonen började vi 9 för
vi skulle typ mötas på stationen kl 10 över haha så dt var lyx problemet var att vi skulle bada jag var nära
på att banga men jag badade ändå (haha stolt XD) ah md typ hela klassen och halva 7:an helt åhkej tkr jag
haha omg jag såg ut som en fett ko hih men men dt var skit kul vi bada typ i eriksdalsbadet nånting hihi
fast man gjorde illa sig ibland men sånt händer, haha senare åt vi lite mat sen fick man köpa glass elr nått såklart glömmer jag mina pengar hemma på köksbordet fan , men dt gick ändå efter dt slutatde vi kmr nt ihåg vilken tid haha kanske 2 :P och då hänge några killar md mig hem och vi kolla på film och lite annat (privat ) sen var dom tvungna att dra för jag skulle på nån fucking middag men när jag kom dit var dt två ur gulliga bebisar( haha i love bebisar :$) ah så lekte md dom och lite så åh vi åt mat där  .. sen drog vi hem och precis när jag kom hem hoppa jag in i duschen så nu är jag helt fräsch och nu sitter jag här md typ en handduk runt mig men ska sätta på en film snart elr nått pussar // Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0