19.36

Hej igen sötnosar :) haha ska berätta lite vad jag och älsklingen (Erika) har gjort
först cykla jag till henne haha XD senare satt vi datan och snackade om allt möjligt :)
sen ville vi till jakan men vi pallade nt så vi cyklade och erika sktjusa mig på cykeln
till konsum som vi köpte en glass och tjocka oss vid lillsjöskolan.
dt var jätte mys verkligen.. sen cykla vi hem :) och då gick vi och hoppa studsmatta haha ska fråga erika om jag kan få lite bilder men visa ser helt sjuka ut men dt var jätte kul fast dt är dt alltid md erika. när vi kom in tjocka vi oss änu mer md cola och godis :) bara älskar dt.. haha sen bestämde sig jag och erika att vi skulle ta vårat första dopp i sjön och dt har vi gjort vi är helt över lyckliga haha i APRIL liksom haha  men usch vad kallt dt var men dt var dt värt :)men fort som fan gick vi hem och duscha i varmt vatten haha och  satte ansikt mask.. så nu har ja ass fint aniskte hihi ..
asså erika vi har alltid kul saknar tiderna md dig förut var vi som tajtast och bästavänner men nu bara kompisar vad hände egentligen? vill ha tbx dt vi dela baby .. jaja nu ska jag typ prata md mamma om nånting har ingen aning vad hon vill prata om men om dt nt är för privat så skriver jag ;) puss /jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0