är på ass dåligt humör..

Har varit på ass dåligt humör så har verkligen nt orkat blogga
men nu är jag ialf glader tänker nt säga vf jag nt är på toppen hunmör..som sagt så har dt regnat idag så är väldig deppigt för dt men dt är massa saker.
som sagt i måndags : hände nt nt mkt jag och joanna cykla som vanligt till skolan och dt var också världens längsta lektion elr ah ialf på hela veckan och tråkigaste men men .. sen drog jag hem när vi slutade och lite senare gick jag
och köpte glass jätte gått faktiskt :)när dt var mat så åkte hela familjen och åt på pizzerian nånstans ingen aning vad dt heter men gott var dt hihi.. tisdag : ja, som dt är idag samma sak cykla dit och hem md joanna sen när jag kom hem bakad jag lite md mammi dt fick bli kladkaka jätte gott så nu sitter jag och tjockar mig md kladkaka haha XD.
imorron händer dt nt mkt ska bara slappa.. i helgen undra vad som händer kanske festa ? haha elr ska ialf till stan md nån för tänker nt vara sjuk en helgf till men ni får ha dt så bra för ska tjocka vidare md min kladkaka puss // jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0