Elin älskling !

hejsan bloggläsare !asså har haft ganska mkt att göra och har nt måt så bra , så
jag har helt enkelt nt orkat att blogga.men visst ni om ungefär två veckor är dt sommarlov :). åh bara älskar dt
har planerat precis vad jag ska göra . dt kmr bli en varm och underbar sommar hoppas jag.ajuste kanske nt bloggar för har liksom nt mkt att skriva om för gör för dt mesta samma saker..men kommentera gärna och fråga massa vad jag ska skriva om så blir ja glad.men juste i går så skulle jag sätta på mitt löshår :$ och då skulle man sy clips men shiit , seriöst min syster hjälpte mig och vi började kl halv 7 och var klara kl 12 på natten .. asså vi färgade håret och syde ååh hatar dt , och dt blev desutom inge bra-.-.aja vi hade ialf kul . i helgen kanske jag ska träffa min Elin , har nt träffa henne på ett tag .hon är så saknad. elr en annan liten gullig flicka som heter ronja :P. i helgen måste jag åka och köpa klänning till skolavslutningen , vill verkligen ha en ny :P. ajuste i går färgade jag håret som jag sa fast dt blev typ lilla , röt -.- så ska snart fixa dt och färga dt ljus brunt :).men nu ska jag ringa min älskade Elin och sen efter dt duscha men ha dt bra //
 biiiig love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0