en chillhelg :)

Förlåt för jag nt har bloggat på ett tag men har nt haft den tiden elr orken
så har nt blivit nått . vet nt om dt blir ett kort elr långt inlägg men vi får se haha kanske ska berätta om
min helg . fredag vaknade jag kl halv 6 som vanligt elr ah gick upp fixade mig drog till skolan senare drog jag till min
kusin och vi drog dirket till thaien mumis ni som kanske nt fattar haha så är dt en thairesurang som jag bara älskar :)
vi äter skit ofta där aja sen drog jag hem och chillade . lördag ajuste haha mitt ex började ringa mig som en galning men svarade nt för jag pallade nt men han bara fortsatte så jag bah hallå han bah hej vi kmr till dig nu jag bah nej vf ? för palla att han ska komma hit liksom sen dom sa kom till urfjäl jag bah åååh gick dit då skulle dom visa sina minimotar asså små moppar haha ur gulliga men hade så tråkigt så drog dit var där i en halv timme sen pallade jag nt mer så drog jag hem.. och så var dt juh eurovision song contest haha gud vilka dåliga låtar egentligen bara några bra men var dt bara jag som tyckte att först var dt balader asså lugna låtar sen blev dt typ sex låtar? aja men är ialf glad att norge fan för gud vilken söt kille som söng seriöst blev nästan kär haha nej men han var bra :$. söndag ja chill dag md badade i badkaret hahah XD och typ åt paaaj senare kom några kompisar till mig och vi gjorde lite saker (hemligt) haha sen så gjorde jag nt så mkt så dt har väl varit en chill helg men ändå skönt :). men nu ska jag ringa nån söt och hitta på nått /kärlek jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0