Ledig !

hej söta bloggare ! haha ni vet nt hur fucking skönt dt är när man nt
har skola :) haha för dt är nån jävla kristen blabla hehe vet nt vad dt heter ..
idag gick jag upp kl 10 så skönt och fixade mig haha fast dt var bara en chilldag idag
för har bara kollat på film och suttit vid datan och såklart , lyssna på musik :)ajuste varit hos min mormor hihi vi köpte jordbubbar och lita annat dt var uber gott hih.
senare messade Emil mig och jag skulle lämna hans lurar så jag gick och möte han hihi
gullunge :$ ialf så när jag kom in hoppa jag i duschen så nu är jag helt ren :P.
ska snart äta lite godis elr nått och tjocka mig md :$. har nt varit så speciell dag.
nej men nu vet ni ialf att jag lever kanske ringer nån och hittar på nått . slänger in min outfit  och lite andra bilder.// pussar Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0