Ronja Lundberg baby !

 vill bara skriva till en person som betyder grymt mkt , älskling du är så underbar en av dom mest finaste person jag känner du finns alltid för mig hjölper mig , stöttar mig . seriöst du är värld dt bästa verkligen !.jag saknar dig est verkligen . men i sommar då thaha omg vi ska åka land och rike runt driva md killar träffa :P. bada sola ihjäl oss göra mkt bus , fest allt dt ska alltid vara du och jag ronja älskling. men seriöst snart måste vi träffas , för jag saknar min älskling!. Ronja Lundberg du betyder så otroligt mkt , sommaren 09 kmr bli bäst bara du och jag thihi.ska offra allt för att du ska må bra ska göra precis allt för dt är du verkligen värld.dt går nt att skriva hur mkt du betyder för mig för dt skulle ta en evighet . seriöst när du kom i mitt liv så orkar jag kämpa orkar leva liksom , fu gjorde så jag orkade igen , ståd på ben igen .åh längtar tills i sommar seriöst dt ska alltid vara du och jag baby ! ingen ska få skilja oss åt " dt finns två pussel bitar som hör i hop och dt är du och jag " seriöst brunetterna föralltid !så kmr dt alltid att vara elr ialf hoppas jag :) jag älskar dig hunny <3

Kommentarer
Postat av: R /

hihi, älskar dig sötnos . alltid här för dig baby :')<333

2009-05-29 @ 13:01:40
URL: http://rronjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0