I Newer miss you..



Min & Erikas godaste o´boy någonsin hihi mumsig var den ialf som ni kanske ser :)


Fina Erika hihih :)


Randig tröja : från Gina tricot
svart lång kjol: också från gina tricot
strumpbyxer:gina tricot
frisyr: bulle 
haha alla är kläder från gina tricot men i love it .

Haha min outfit .. Erikas rosa kamera jag tog kort md bara älskar den
men snart får jag ändå pappas kamera så då blir dt massvis md  bilder :)

Idag så har jag varit i skolan dt var verkligen mega tråk vi hade vanliga lektioner.
så dt var som vanligt sen efter skolan gick jag hem til erika och vi gjorde goaste varm o´boy dt
var verkligen gått sen åt vi mackor och sen tagit lite bilder som vanligt . om ni vill se erikas fina blogg kolla gärna
www.typeerika.blogg.se  men nej nu ska jag och Erika fortsätta tjocka oss md våran o´boy men dt kanske kmr fler bilder och skriver lite senare tror jag om jag orkar för just nu är jag nt på toppen humör ville bara säga att jag lever
P u s s // J E N N I F E R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0